Kontejnerová služba - AVE

1. Velkoobjemové kontejnery

POZOR ZMĚNA VELKOOBJEMOVÉ KONTEJNERY BUDOU PŘISTAVENY U POMÍKU OD PÁTKU 23. 4. 2021 DO NAPLNĚNÍ. NEODKLÁDEJTE ODPAD KOLEM KONTEJNERU. 

2. sběr železa a elektrospotřebičů s SDH Lhota 

24. 4. 2021 SDH Lhota pořádá sběr železa a elektrospotřebičů. Elektrospotřebiče musí být kompletní. Sběr připravte ráno v den svozu před dům, děkujeme.

Obrázek(17479035): Cmyk barvy plechovky | Autor: Romeo1232

3. Mobilní svoz nebezpečných odpadů a odpadů určených ke zpětnému odběru

8. 5. 2021 v čase od 8:35 - 9:05, stanoviště před OÚ - sem patří např. barvy, ředidla, léky, baterie, tonery, obaly od chemikálií, pneumatiky bez disků aj. 

Děkujeme, že opad třídíte a nezahazujete odpady po katastru naší obce!!!

Attachments:
FileFile size
Download this file (leták MSNO - Lhota (002).pdf)leták MSNO - Lhota (002).pdf787 kB
Download this file (SBĚR ŽELEZA 2021 DUBEN.pdf)SBĚR ŽELEZA 2021 DUBEN.pdf416 kB

Omezení úředních hodin pro veřejnost od 16. 3. 2021 do odvolání

Pondělí                      8:00 – 14:00

Středa                        14:00 – 18:00

Čtvrtek                       17:00 - 19:00

 

Radka Kratochvílová

starostka obce Lhota

tel. 604 225 567

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • pacienty, kteří spadají dle věku a zdravotního stavu do kategorie v dané době očkovaných osob:
  • pacienti starší 70 let
  • pacienti, u nichž PL vyhodnotí, že jejich riziko vážného průběhu nemoci covid-19 je obdobné riziku v dané době očkovaných osob, a to zvláště v případě pacientů s diagnózami a zdrav. stavy s vysokým rizikem těžkého průběhu covid-19*
  • v rámci výše uvedených kritérií očkují PL 
    • pacienty, kteří zatím nebyli očkováni jinde
    • pacienty, kteří nejsou zaregistrováni k očkování na některém z jiných očkovacích míst (přes Centrální rezervační systém) 
    • v této fázi pouze „svoje“ pacienty, které mají „v kartotéce“ (pacienty, pro které je PL registrující poskytovatel)
    • imobilní pacienty, kteří se nemohou dostavit do očkovacího centra, a to v rámci návštěvní služby 
    • „své“ pacienty, kteří sami vyjádří zájem o očkování u PL a „své“ pacienty, které PL aktivně vyzve v důsledku toho, že spadají do příslušných kategorií v současné době očkovaných zájemců o očkování

Základní škola a Mateřská škola Dřísy zve všechny budoucí prvňáčky na zápis do 1. třídy pro školní rok 2021 / 2022  8. dubna 2021 od 13:30 do 16:30hod.

Náhradní termín je 12. dubna 2021 od 13:30 do 16:30hod.

Zápis se uskuteční v prostorách školy. Nezapomeňte s sebou vzít rodný list dítěte.

Vzhledem k současné situaci předpokládáme, že dojde ke změnám v jeho organizaci a průběhu.

O těchto změnách vás budeme včas informovat.

Attachments:
FileFile size
Download this file (Zápis do 1. třídy ZŠ Dřísy.pdf)Zápis do 1. třídy ZŠ Dřísy.pdf116 kB

Pondělí 15. 2. 2021     8:00 -14:00

Úterý 16. 2. 2021       úřední hodiny zrušeny jednání s panem starostou Ing. Pickem a Odborem školství Brandýs nad Labem - Stará Boleslav

Středa 17. 2. 2021      úřední hodiny zrušeny, doprovod našich nejstarších na očkování 

Čtvrtek 18. 2. 2021     17:00 - 19:00 

od pondělí 22. 2. 2021 budou platit úřední hodiny původní

Úterý 8:00 - 12:00

Středa 8:00 - 11:00 ----14:00 - 18:00

Čtvrtek 17:00 - 19:00

Pošta Dřísy trvalá změna otvírací doby od 1. 10. 2020

Pondělí                           13:00 - 18:00 hodin

Úterý     8:00 - 12:00  a   13:00 - 14:00 hodin

Středa                            13:00 - 18:00 hodin

Čtvrtek   8:00 - 12:00 a    13:00 - 14:00 hodin

Pátek     8:00 - 12:00 a    13:00 - 14:00 hodin

Attachments:
FileFile size
Download this file (pošta od 1. 10. 2020.pdf)pošta od 1. 10. 2020.pdf344 kB

Připojení nemovitostí na kanalizaci pro veřejnou potřebu je možné ode dne 24. 6. 2020.

 

Potřebné dokumenty ke zprovoznění kanalizační přípojky.

 

Návod k realizaci kanalizační přípojky – soukromé části – budou uvedeny kontakty na možnost využít doporučených pracovníků k provedení soukromé části přípojky, dále kontakt na odpovědného pracovníka firmy Stavokomplet (který provede kontrolu zapojení do šachty – pokud si připravujete sami, nezahazujte cca 1 m před šachtou. Dále provede kontrolu dokumentů, které mu budou od Vás předány vyplněné, podepsané a uvede přípojku do provozu. Od této chvíle můžete přípojku užívat a začíná se počítat stočné. Bez potřebných dokumentů nelze kanalizační přípojku zprovoznit!

Dokumenty, které budou od Vás požadovány, jsou:

 

Smlouva o odvádění a čištění odpadních vod  - dva výtisky

Dodatek ke smlouvě (podepisuje se jen v případě, že je objekt napojen pouze na veřejný vodovod, v nemovitosti není užíván vlastní zdroj vody – např. studna)

Čestné prohlášení vlastníka nemovitosti 1 – soukromá část kanalizační přípojky je vybudována jako vodotěsná

Čestné prohlášení vlastníka nemovitosti 2 – o počtu osob skutečně užívajících nemovitost

Souhlas obce Lhota s napojením nemovitosti na tlakovou kanalizaci.

 

Veškeré dokumenty budou od 22. 6. 2020 přístupné na webových stránkách obce (souhlasu obce bude k vyzvednutí na obci) a v tištěné podobě k vyzvednutí na OÚ.  

 

Tyto dokumenty bude nutné předat odpovědnému zaměstnanci v době samotného přepojení
na tlakovou kanalizaci. Bez těchto dokumentů nelze tlakovou kanalizaci užívat.

 

Dále bude zveřejněn informační leták, kde budou informace pro zákazníky v případě poruchy

 

Stočné je stanoveno dle současných cen na tlakové kanalizaci ve Svazku obcí Cecemínsko a činí 55,34 s DPH (50,31 bez DPH) za 1 m³.

 

 

 

Attachments:
FileFile size
Download this file (přepojování tk 24. 6. 2020.pdf)přepojování tk 24. 6. 2020.pdf198 kB

Mobilní svoz nebezpečných odpadů a odpadů určených ke zpětnému odběru dne 13. 6. 2020 od 8:35 do 9:05 hodin, před obecním úřadem.

Velkoobjemový kontejner bude přistaven u pomníku od 12. do 14. 6. 2020 prosíme po jeho naplnění neodkládejte odpad kolem na podzim bude další sběr!!!

 

Attachments:
FileFile size
Download this file (leták MSNO - Lhota.pdf)leták MSNO - Lhota.pdf477 kB

 

Od středy 13. května mohou středočeští podnikatelé z celého území kraje žádat o bezúročnou návratnou půjčku, která jim pomůže řešit současnou krizovou situaci. Středočeský kraj ji poskytne živnostníkům se sídlem ve středních Čechách, na které měla epidemie koronaviru nepříznivý ekonomický dopad, a kteří splní všechny stanovené podmínky. Maximální výše podpory je 50 tisíc korun, a co je důležité, podnikatelé ji mohou začít splácet až za rok, v červnu 2021. Půjčka musí být splacena nejpozději do 15. března 2024. Při podávání žádosti nerozhoduje den a pořadí, žádosti se přijímají do 30. června 2020. Středočeský kraj zatím na tento program vyhradil 2,75 mld Kč.

 

 

Žádosti se podávají prostřednictvím webové stránky:   http://pujckazivnostnikum.kr-stredocesky.cz

Tam zájemci najdou formulář i návod k jeho vyplnění. Půjčky jsou určené osobám samostatně výdělečně činným, které jsou ke dni podání žádosti evidovány v rejstříku živnostenského podnikání a zároveň měli k datu 12. 3. 2020 včetně alespoň jednu živnost, která nebyla pozastavena, přerušena či zrušena. U žadatele nesmí probíhat exekuční a insolvenční řízení a nesmí být zanesen v registru exekucí a insolvencí. Sídlo podnikání žadatele musí být na území Středočeského kraje.

 

 

Nařizuje používání ochranných prostředků dýchacích cest (roušky, respirátory, šátky, šály a obdobné tkaniny)

Attachments:
FileFile size
Download this file (Plakat_rouska.pdf)Plakat_rouska.pdf17 kB
Download this file (Rozhodnutí hejtmanyka - roušky .pdf)Rozhodnutí hejtmanyka - roušky .pdf1226 kB

Kde nás najdete

Kde nás najdete (» mapa)
Boleslavská 47,277 14 Lhota (okres Praha - východ)
telefon: 326 971 008, fax: 326 971 008
email: obec.lhota@iex.cz

Úřední hodiny obecního úřadu a podatelny

Úterý 08.00-12.00  
Středa 08.00-11.00 14.00-18.00
Čtvrtek

17.00-19.00 starostka, místostarosta

Zastupitelstvo

Starostka: Ing. Radka Kratochvílová
  mobil: 604 225 567
Místostarosta:

Ondřej Kolínský
mobil:
731 554 167

Členové zastupitelstva: Ing. Jiří Coufal
  Ing. Pavel Dvořák
  Ing. Ivana Kolínská
  Ondřej Kolínský
  Ing. Radka Kratochvílová
  Jitka Landová
  Pavel Stránský

Úřad

Účetní: Bc. Petra Plotnárková
Kronikář:  

Výbory a komise při OÚ 

finanční výbor předseda: Ing. Jiří Coufal
kontrolní výbor předseda: Pavel Stránský

Joomla! konzole ladění chyb

Sezení

Informace o profilu

Využití paměti

Dotazy do databáze